Friday, July 15, 2011

bakal mahasiswi!


Salam belog:61:. . .
click untuk tumpembesaran
tepat pukul 12.00pm hari ini (15julai2011) semua lepasan matrik sekarang tengah sibuk semak result kemasukan ipta masing2. begitu jugak aku. Dengan ini aku merupakan bakal mahasiswi sarjana muda kejuruteraan awam dengan kepujian (wah gitu:b:) di Universiti Tun Hussein Onn. aku tak berseorang dari matrikulasi teknikal johor, turut sama my bestie FADHILAH! xsabar nak jumpa dia nanti, lina, dan syura. mereka juga dapat course yang sama dengan aku. syura dari sarawak. wah terbang balik dia ke johor. nanti boleh dengar dia karoke lagi. hahaha. lina pulak tengah sibuk dengan jualan shawl beliau. klik sini untuk blog lina. borong banyak2 weyh shawl kat dia. nanti kat UTHM bagi tunjuk kat aku shawl ko okeh.:9: haha.

***
walaubagaimanapun, jauh di sudut hati yang paling dalam, aku sedih:face29:. kepala angin aku tak dapat U yang sama ngan aku. beliau dapat kat UniMAP. gila jauh weyh! sangat! dia kat perlis. aku kat johor. aduhai. Besides, dia dapat biasiswa mara kat unikl mimet kat perak dekat dengan rumah dia jugak. sekarang dia xtahu nak pilih mana. dua2 sama je jauh dari aku. aku cadangkan unikl sebab dia dapat biasiswa. so xpayah mohon ptptn. course sama juga bidang dia juga mekanikal engineering. harap dia buat keputusan yang tepat untuk masa depan dia.

dan! bagaimana dengan korang (lepasan matrikulasi/setaraf) ? dapat U yang korang mohon? Tahniah pada mereka yang dapat. pada yang kurang bernasib baik tuh cuba lagi rayuan. jangan putus asa okeh.

Tahniah pada rakan2 matrikulasi teknikal johor! terbaik lah! ramai bersepah kat UTM. haha. semoga korang menjadi engineer yang berjaya!

Sekian. . .

until the next entry yaw!

2 comments:

Anonymous said...

heee. ieja nnti kita jumpa tauh.. hahaha u ni tauh2 je i nk jual kat sne nnti. smpingn tu. hahah.. nnti kita jumpa yaw. heee. btw tahniah for you.. =)

F A R I Z A said...

orait!

Post a Comment