Thursday, June 16, 2011

entri ke 25.

kenapa 25? sebab aku baru je selesai kira berapa banyak entri yang aku da buat. setelah menekan kalkulator akhirnya aku mendapat jumlah sebanyak 25. kenapa guna kalkulator ? sebab pada mulanya aku ingat entri aku dah mencecah seratuslebih. rupanya 50 pun tak sampai lagi. sungguh menyedihkan. memang sukar untuk aku mencapai angan2 aku dek kerana tahap kemalasan aku untuk berblogging semakin meningkat.

aku tak tahu nak taip apa. agak buntu.

lupakan lah tentang kebuntuan aku. sempena entri aku yang ke25, aku nak belanja korang yang tengah baca entri aku ni naik MINI COOPER aku. Brad Pitt cakap dia nak belikan aku nanti. (sila percaya).

semalam aku membuat panggilan kecemasan dekat beliau.

assalamulaikum. boleh saya bercakap dengan Brad Pitt ?

WAALAIKUMSALAM. MAAFLAH BRAD PITT TAKDA, MALOI ADA.

maloi pun boleh lah.

MALOI BERCAKAP.

u!

HA! ADA APA?

sempena entri i yang ke25 kat blogspot, i nak adiah MINI COOPER bole tak ?

HA? (KURANG DENGAR)

takda apa. i nak tanya u ingat tak pokok bunga rafflesia yang i tanam depan matrik tuh ?

HA? KENAPA?

dah mati dah.

BUKAN U GURAU JE KE TYME U CAKAP U TANAM BUNGA TUH DEPAN MATRIK?

oh yeke? lupa pulak. ok la babai. assalamualaikum.

WAALAIKUMSALAM. ??? (MASIH BLUR)


ok. aku tak jadi nak belanja korang naik MINI COOPER aku sebab aku tak dapat nak hubungi brad pitt. yang ada hanya lah maloi si kepala angin ku itu.


nota tangan : kan dah siap entri yang ke25 aku. bukan susah sangat pun nak merapu.
until the next entry yaw!

6 comments:

maloi said...

merepek no.1

amir aizat said...

haha boleh tgk kat dashboard jelah brp entry kita dah buat,haha

F A R I Z A said...

errr yeke. hahaha.

amir aizat said...

ye lah, cer tgk sendiri. dkat dashboard>posting>edit posts

F A R I Z A said...

ouh. a'ah. kenapa aku tak tahu.

amir aizat said...

beratnya lah,sesat jalan

Post a Comment