Sunday, June 12, 2011

A'famosa resort

Beberapa hari yang telah lama berlalu aku sekeluarga pergi ke A'famosa Resort, Melaka.
teeettt ! gila skema bunyi macam nak buat karangan. camni lah, gua g a'famosa ritu beb. best la jugak. gua main2 air dekat Wet World A'famosa tuh. pastu gua main2 api dekat Cowboy Town pulak. gua tak stay sana beb sebab keesokkan harinya pulak gua ada test jpj beb. malam tu jugak gua balik. itu jelah citer gua. gua tengah kekeringan idea sangat dah nih. tu yang jadi camni dah. elok gua benti menaip sebelum gua,gunung,bukit,sungai sumer kuar kang.
aku tak sanggup sebenarnya nak pegang tapi rasa nak pegang tu membuak2 jadi aku pegang jelah.

adk2 tgh seronok gelongsor2 kat castle raja mana tah nih.

ni pulak gajah. kalau tanggap gambar dengan gajah ni ada dua cara. salah satu gajah ni akan angkat cam gini lah.

sekali lagi castle raja mana tah.

datin mama tengah rehat2. beliau tidak mandi. segan katanya.

ini yang terdapat di wet world.



main2 api

kalau sanggup naik tinggi2 tuh boleh la pergi sini memang best.

red indian.

bunga api yang meletup2. memang lawa gila.
ni cara kedua gajah tu akan angkat.

until the next entry yaw!

No comments:

Post a Comment