Friday, June 10, 2011

untuk permulaan.

dari mana aku nak mula? terlalu banyak yang aku nak ceritakan. tapi aku akan cuba ceritakan satu persatu. post demi post. cuba untuk kawal diri agar tidak terlalu gelojoh dan rakus untuk bercerita. aku da lama tak berblogging adalah kerana aku sudah lama tidak beronlining. aku sudah lama tidak beronlining adalah kerana aku terlalu sibuk bermula dari test jpj aku yang sudah lama berlalu hingga lah aku balik dari bercuti di negeri2 orang iaitu Melaka,dari Melaka ke Kelantan, kemudian ke Terengganu, akhirnya ke Pahang. nasib tak ke Perlis, Kedah, Perak, Sabah, Serawak. kalau tak dah jadi cuti2 1 Malaysia.

***
sebelum tu aku nak cerita aku buat roti bakar berintikan mayonis dengan kaya. mabulus perhhhh sedap weyhhh.

seketul je yang tinggal tuk tatapan umum. yang lain da selamat dalam perut adik2 aku dan aku. haha. selamat menjamu gambar. ^_^

***
cerita yang aku bercuti sakan tu akan aku ceritakan pada post yang akan datang.


selamat beramal. . .








until the next entry yaw!

No comments:

Post a Comment