Thursday, July 21, 2011

malam yang geram.



Salam belog. . .

Pada malam yang sempoi sempoi tak berbahasa nih...tiba-tiba :128:

haih..kacau betul si lidut nih. memang dia. dah lah lidut. rangka. siput sedut. bekedut2. kambing. semuanya dia. HAHA. (boleh lah aku mengata dia sebab dia tade belog pon) grrrr...geram.

apahalnya aku marah2 nih. aku tak marah pun. geram je. patotnya aku dah tido sekarang dibuai mimpi indah2. disebabkan si lidut tu dah mengganggu proses ke alam tido aku. abeh punah musnah harapan aku untuk tido denagn aman.

tadelah. mulanya tengah syiok2 aku ber'sms' dengan si kepala angin aku tuh. baik je. tup tup dia kata nak tido. aku tengok jam baru pukul 11.40p.m. biasanya dia lum nak tido lagi waktu2 cenggini nih. luar biasa dah nih:face14:. tapelah. aku ok je lagi. dah gud nite2 mwah2 dah kan:face71:. selang bape minit, aku rasa nak tepon dia. tak kan dia terus tido mati kan.

tup tup. aku tepon. hello! weyh! :face53:suara si lidut! aku dah terdiam tak terkata. then dia letak fon. tak lama tuh fon aku bunyi. dia tepon balik.

hello,weyh.

OYT! APAHAL KO YANG JAWAB.

erkk maloi dah tido arr..

GRRRRR!

adakah maknanya aku mesej dengan dia tadi? perhhh. lepas tu lepas tu lepas tu. aku dapat text:54: dari si lidut tuh dia guna no si kepala angin yang tengah sedap tido.

maloi tydo..credit abis plak..kalo ko nak ckp ngn aku call lar. haha.

aku balas:54:,
rangka. kurus kering. lidut. cakap ngan ko wat pe!:118:

dan ada lah beberapa message lagi yang aku tak ingat dah(padahal kejadian baru tadi berlaku). abeh dah kredit si kepala angin aku tuh dia tibai.. dan. esok pagi aku nak message sape weyh kau dah abehkan kredit pakwe aku:face59:.

si lidut yang aku maksudkan dari tadi mamat ni lah
anwar idris. UPSI tu bukan bapak dia punya.
aku mencari gambar dia yang paling huduh sekali tapi tak jumpa:face10:. dah keluar dah segala geram dalam diri setelah berbelog. tade bende pun senarnya. aku just tak boleh tido je sebab terkena kejutan suara kambing:face16: bila call kepala angin tadi..

selamat malam:61:..
until the next entry yaw!

No comments:

Post a Comment