Saturday, July 9, 2011

donut oh donut.

Salam belog. . .
pernah buat kueh donut? bukan big apple mahupun dunkin donut. ini hand made cik ija punya donut. cewah. bajet macam aku dah cipta resepi sendiri la kunon untuk buat donut. takda maknanya. aku guna resepi yang orang2 kampung biasa buat kueh donut jual tepi jalan dolu2 tuh je lah. hanya mengisi masa yang selalu aku bazir kan begitu saja.. macam biasa mesti lah superb awesome mabolos sedapkan. ok. tak. itu over. biasa2 je rasanya.

ahah! ini aku terlebih letak dlm kuali. penuh 1 kuali. haha. nasib ko la donut.
dah goreng tu. letak la gula kan. org dolu2 guna gula je. kalau ko nak jadi org sekarang,ko ltk lah cokelat ke,kelapa ke macam big apple tuh.
1.

2.

3.
1,2,3. tiga2 takda bentuk bulat. haha. ini lah namanya hade made aku. mmg tak jadi lah kan bulat. adoyai.

aku manusia biasa tak lepas dari menghanguskan masakan. >.

ini baru setengah. ada lagi setengah ondaway. haha. memang aku nak belanja jiran2 aku sekali donut ni.
selamat menjamu gambar. hehe.

until the next entry yaw!

No comments:

Post a Comment