Tuesday, July 26, 2011

Bila otak dah boleh pakai^^

Salam belog^^

sekadar ingin berkongsi. aku dah hasilkan beberapa _____ penanda buku. tempat kosong tu aku tak tahu penjodoh bilangan yang sesuai untuk penanda buku,helai?buah?keping? korang isi lah sendiri tempat kosong tuh. setelah penat memerah otak untuk mengeluarkan molekul2 idea untuk hasilkan bookmark comel aku,aku dah tak dapat nak pikir lagi.

ok. penanda buku ni hasil dari molekul2 idea aku sendiri,tiada cetak retak rompak mahupun copycat dari mana2 individu atau syarikat. serius weyh. kalau ada yang secara tak sengaja atau kebetulan sama dengan aku punya bookmark ni,mungkin tahap kekretifannya tahap 2 je kot. sebab aku takde lah kretif sangat.

ni lah hasil salah satu perahan otak aku :



haha. takde lah rumit sangat. korang pun boleh buat sendirikan. gambar2 ni sekadar untuk melihat coraknya saje:9:. hasilnya aku tak tunjukkan. penanda buku ni nampak macam tak matang kan. sebab aku nak jual kat budak separa matang la weyh. ok. bookmark2 ni dah dipasarkan hari ni jugak. kat mana? kat sekolah adik aku:face15:. hehehe. aku minta tolong dia promote and jualkan kat kawan2 sekolah dia. dia tahun tiga. kira untuk budak2 sekolah rendah lah. harga? RMo.5o satu. murahkan. sebab aku memang pemurah. haha.

aku tak tahu lah sambutannya camna. tunggu dan lihat saja lah nanti. kalau memberansangkan mungkin aku akan pikirkan beberapa jenis dan corak penanda buku lagi dan harga pun mungkin berbeza2 mengikut bahan dan modalnya kan. sebab untuk pemulaan,penanda buku tu takdelah terbaik and tip top macam kat pasaran sekarang nih kan. simple2 je pun.

aku mungkin juga akan pikirkan benda2 kretif yang lain. tu pun kalau aku rajin lah:face60:. benda nih aku wat just for fun:86: and mengisi masa yang terbuang selain mendatangkan hasil kan. walaupun xseberapa tapi boleh lah. sikit2 lama2 jadi bukit. aku tak khususkan pada jualan online atau secara besar besaran mahupun kecoh kecohan sebab benda ni korang yang lain pun boleh buat sendiri kan. buat semak aku je nak tempahan2 post2 bank in bagai. niat aku untuk entri ni hanya sekadar ingin berkongsi. mungkin korang boleh buat sendiri dan jual kannya kan.(ye aku memang pemurah hati:face64:) haha. sekian.
until the next entry yaw!

No comments:

Post a Comment